دوره آموزشی کاربردی ایجاد و توسعه دفتر مدیریت پروژه (PMO)موفق

اصول طرح ریزی یک PMO موفق:
دستاوردهای پیاده سازی PMOدر سازمان ها و پروژه ها
سطوح بلوغ دفتر مدیریت پروژه
عوامل موفقیت PMO در سازمان ها و پروژه ها
کارکردها و مدل های PMO و چگونگی انتخاب آن ها
گام های عملی طرح ریزی متدولوژی مدیریت پروژه توسط PMO
تعیین محدوده اختیارات PMO:
جایگاه PMO در ساختارهای سازمانی
شرح وظایف و مسئولیت های کارکنان PMO در سازمان ها و پروژه ها
نقش های PMO در پیاده سازی حوزه­ های دانش مدیریت پروژه و مدیریت پورتفولیو
شباهت ها و تفاوت­های وظایف مدیران PMO و مدیران پروژه
گام های ایجاد و ارتقاء یک PMO موفق:
انجام عارضه یابی ( معرفی روش های عارضه یابی، برنامه ریزی و اجرای عارضه یابی)
شناسایی ریسک­ها و چالش­های پیاده سازی PMO و برنامه ریزی مواجه با آنها به همراه چند مورد از تجربیات سازمان­های ایرانی
تهیه منشور PMO
تعیین نقشه راه پیاده سازی و ارتقاء PMO (انتخاب کارکردها، برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و آموزش کارکنان سازمان، تعیین فازهای پیاده سازی، تهیه برنامه زمانبندی پیاده سازی)
ارزیابی میزان موفقیت و اثربخشی PMO و طرح ریزی برنامه ارتقاء آن

X
لطفا در صورت تمایل به دریافت خبرنامه‌های مهندسی و آموزشی شرکت و اطلاع از وضعیت دوره‌های در حال برگزاری، اطلاعات زیر را وارد کنید. کلیه اطلاعات شما، با حفظ امانت، نزد شرکت خدمات مهندسی و آموزشی پیتِک نگه‌داری می‌شود.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
تلفن همراه
استان

ورود