دوره آموزش مدیریت تجربه مشتریان

1- شناخت روشهای ترجیحی دریافت اطلاعات افراد (مدیران و مسول خرید شرکت های مخاطب) بر اساس تیپ شخصیتی آنها (شخصیت شناسی MBTI)

2- شناخت روشهای تصمیم گیری افراد بر اساس تیپ شخصیتی آنها(شخصیت شناسی MBTI) – اقدام به خرید

3- شناخت سایر فاکتورهای مهم در تعامل با مدیران و مسول خرید سازمانها بر اساس تیپ شخصیتی آنها – تعامل طراحی شده

4- استفاده از ابزار MBTI در هر یک از مراحل زیر برای بهبود تجربه مشتری:

-          نیازسنجی و بررسی فنی برای طراحی و ساخت ژنراتور

-          ثبت سفارش متناسب با اعلام نیاز مشتری و مراحل فروش

-          تحویل، راه اندازی و آموزش استفاده از ژنراتورها

-          خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی

5- تحلیل فرمول ارزش مشتری و نحوه بکار گیری آن برای مدیریت تجربه مشتری

6- رفتار اثربخش با مشتری در هر یک از مراحل فوق بر اساس فرمول ارزش مشتری

7- یکپارچه سازی و مدیریت تجربه مشتری از ارتباط با بخش های مختلف سازمان

8- استفاده از تحلیل رفتار متقابل(TA) و Gamification برای بهبود تجربه و وفادارسازی مشتری

 

X
لطفا در صورت تمایل به دریافت خبرنامه‌های مهندسی و آموزشی شرکت و اطلاع از وضعیت دوره‌های در حال برگزاری، اطلاعات زیر را وارد کنید. کلیه اطلاعات شما، با حفظ امانت، نزد شرکت خدمات مهندسی و آموزشی پیتِک نگه‌داری می‌شود.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
تلفن همراه
استان

ورود